Terug
Om een artikel aan ons te retourneren, moet u de onderstaande handleiding volgen. Als u een klacht heeft en wilt klagen over een beschadigd artikel, verkeerde levering of iets dergelijks, moet u contact met ons opnemen voordat u het artikel retourneert. We hoeven namelijk niet altijd defecte artikelen retour te ontvangen, daarom vragen we u contact met ons op te nemen als u fouten of gebreken constateert.
Omruilen/retourneren
Als u wilt ruilen voor een ander artikel, moet u een nieuwe bestelling plaatsen in de winkel voor de andere maat/het andere artikel dat u wilt kopen. U kunt uw oude bestelling retourneren terwijl u uw nieuwe bestelling ophaalt in de pakketwinkel. Een GLS retourlabel kost 48 kr. en wordt in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Bij Naturebaby heeft u altijd 30 dagen volledig retourrecht.
VOOR BESCHADIGDE ARTIKELEN - STUUR FOTO'S NAAR INFO@NATUREBABY.DK EN STUUR NIET NAAR ONS TERUG VOORDAT ER EEN NADERE OVEREENKOMST IS
Klacht
Als het artikel kapot is gegaan, moet u ons een e-mail sturen. Helaas kunnen we niet helpen bij klachten via de telefoon, omdat we foto's van de fout nodig hebben om u te kunnen helpen. Stuur daarom een e-mail met bijgevoegde foto's naar ons e-mailadres: info@naturebaby.dk
Heeft u een cadeau gekregen?
Het is helaas niet mogelijk voor ons om geld terug te storten op een andere kaart dan degene die is gebruikt in de winkel bij de aankoop.